KALAU LAWATI TOLONG SIGN GUEST BOOK YE

16 September 2009

SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN



huh! pejam celik pejam dan celik dah nak masuk Hari Raya Aidilfitri..! Saya bercadang nak balik kampung lepas waktu berbuka esok, insyaAllah..jadi selama saya berada di kampung, saya akan berhenti berblogging buat beberapa hari.. Jadi kengkawan blogger semua moga kita berjumpa kembali lepas Aidilfitri nanti ye.. huhu

Rasa dah tak sabaq lagi nak balik kampung ni.. haih.. sebab nak jumpa sudara mara di kampung, jumpa mak ayah dan kawan2 sekolah dulu.. terasa nak pergi bendang untuk menikmati keindahan ciptaan tuhan, disamping mengingati memori indah diwaktu dulu.. hehe.

Di hari raya
Terkenang daku kepada si dia
Kampungku indah nun jauh di sana
Ayah serta bondaku
Di tepian mandi
Danauku hijau yang aman damai selalu
Nun di sanalah tempat aku bertemu
Aku dan dia
Apakan daya
Masa tak akan kembali
Hancur musnahlah semuanya
Impian yang murni
Tinggal menjadi kenang-kenanganku
Hanya rangkaian kata dan lagu
Dendang perantau

Huhuhu .. sedih ..
He he he .. selamat hari raya maaf zahir dan batin pada semua pelayar setia dan tak setia blog aku ni.
Semoga semuanya selamat pergi dan balik dari beraya. Pandu cermat, duit jimat.

No comments: