KALAU LAWATI TOLONG SIGN GUEST BOOK YE

22 February 2010

CAHAYAMATAKU YG KE-3..SYUKUR YA ALLAH


Maaf kepada semua pengunjung blog ni sbb dah lama tak update..Saya bercuti panjang sbb isteri bersalin anak yang ke- 3.

Alhamdulillah... Allah telah kurniakan kepadaku seorang cahayamata lelaki pada hari sabtu yang lalu 13 Februari jam 1.05 minit petang. Bermakna sekarang ini aku mempunyai 2 orang putera dan seorang puteri. Terima kasih isteriku, kerana melahirkan anakku... Terima kasih Ya Allah atas kurniaanMu ini. Ketika aku laungkan Azan di telinga kanannya dan Iqomah di telinga kirinya, aku melihat matanya yang jernih memandangku seolah2 dia memahami dan mengiyakan lafaz Azan dan Iqomah tersebut dan itulah sebenarnya perjanjian setiap manusia yang diciptakan oleh Allah ketika di alam rahim lagi bahawa mereka tidak akan menyengutukan Allah dengan sesuatu pun.

Aku namakan dia MUHAMMAD ATIF RAYYAN. Ku berdoa kepada MU Ya Allah supaya menjadikan anakku ini seorang anak yang Soleh. ALLAHUMMA FAQQIHHU FIDDIN WA`ALLIMHU TA`WIL.

No comments: